Tampereen firmabiljardiliigan muutokset 12.01.2022

Tiedotteen julkaisuajankohta: 12.01.2022

Tampereen firmabiljardiliigan sarjakauteen 2021-2022 liittyen on päätetty alla olevaa.

Ravintolarajoitusten takia muutoksia liigaotteluihin ja -tapahtumiin

Tiistaina 12.01.2022 voimaan tulleiden ravintolarajoitusten vuoksi tammikuussa liigatapahtumia ei ole Ravintola Peyton Placessa. Niinpä Tampereen firmabiljardiliigan kaikki alun perin maanantaina 31.01.2022 pelattaviksi merkityt runkosarjaottelut on siirretty keskiviikolle 02.02.2022. Tuolloin kevätkauden runkosarjaotteluista pelataan TKS - BitLaatuRoom Ravintola Peyton Placessa, Team Prodiscus - Nyssetiimi Pool Roomilla ja The Biljardiasennus - SBVK The Biljardiasennus Oy:n tilassa.

Helmikuulle 2022 Pool Roomille ja The Biljardiasennus Oy:n tilaan merkittyjen runkosarjaotteluiden ajankohdat ovat ennallaan.

Liigakauden pääpelipaikka Ravintola Peyton Placeen helmi-maaliskuulle päivättyjen runkosarjaotteluiden, rästiottelupäivien, The Biljardiasennus -parikilpailun ja liigafinaalien ajankohdat ovat menneet osittain uusiksi, koska kaikki alun perin maanantaiksi kaavaillut liigaottelut ja -tapahtumat on täytynyt siirtää keskiviikoille.

Otteluohjelmiin ja muihin aikatauluihin tehtyjen muutosten myötä Peyton Placessa runkosarjaotteluiden pelipäiviä ovat keskiviikot 02.02.2022, 16.02.2022 ja 23.02.2022. Mahdollisia runkosarjan rästiotteluita varten kevätkauden yhteiset rästiottelupäivät ovat keskiviikot 09.02.2022 ja 02.03.2022. The Biljardiasennus -parikilpailun uusi ajankohta on keskiviikko 09.03.2022. Liigafinaalit ovat keskiviikkoina 16.03.2022 (tarvittaessa rästiottelupäivä keskiviikko 23.03.2022) ja 30.03.2022.