Tampereen firmabiljardiliiga 2020-2021 ja koronavirus

Tiedotteen julkaisuajankohta: 29.11.2020

(Viimeksi muokattu: 29.11.2020)

Kiinassa todettiin joulukuussa 2019 keuhkokuumetapauksia, joiden aiheuttajaksi ilmeni koronavirus COVID-19. Sittemmin koronatapauksia on todettu maailmanlaajuisesti. Maailman terveysjärjestö WHO julisti koronaviruksen maailmanlaajuiseksi pandemiaksi keskiviikkona 11.03.2020. Pandemialla tarkoitetaan yli maanosien leviävää epidemiaa.

Myös Tampereen firmabiljardiliigassa on suhtauduttava asiaan vakavasti, jotta toiminnassa mukana olevien ihmisten terveys ei vaarantuisi tarpeettomasti ja koronavirus ei leviäisi.

Tampereen firmabiljardiliigaan ja koronavirukseen liittyen on päätetty alla olevaa.

Jotta kaikki Tampereen firmabiljardiliigaan ja koronavirukseen liittyvä tieto löytyisi mahdollisimman kattavasti yhdestä ja samasta paikasta, tätä tiedotetta tullaan päivittämään ja laajentamaan tarpeen vaatiessa.

Tampereen firmabiljardiliigan kauden 2020-2021 avaus siirtyy eteenpäin

Jotta koronaviruksen leviämistä voitaisiin estää ja ennaltaehkäistä uusia koronatartuntoja, Tampereen firmabiljardiliigan kauden 2020-2021 alkua on päätetty siirtää eteenpäin. Kausi ei käynnisty keskiviikkona 02.12.2020 vaan vasta myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Tampereen firmabiljardiliigan alkua on nykyisessä koronatilanteessa pakko siirtää. Liiga on toistaiseksi tauolla, kunnes saadaan ravintoloita koskevat uudet rajoitukset selville ja tilanne hieman rauhoittuu.

Liigakautta 2020-2021 ei siis peruta vaan ainoastaan siirretään sen alkua eteenpäin.