Kutsu Tampereen firmabiljardiliigaan 2014-2015

Tiedotteen julkaisuajankohta: 11.03.2014

Verkostoitumiseen tähtäävä Tampereen firmabiljardiliiga alkaa lokakuussa 2014 ja jatkuu kevääseen 2015 asti. Joukkueliigaa pelataan yhdestä tai useammasta tamperelaisesta yrityksestä tai yrittäjäyhdistyksestä muodostettujen työ- ja kaveriporukoiden tms. ryhmien kesken. Joukkueet, joita on enintään 24, pelaavat kolmihenkisinä. Kauden aikana niihin saa kuulua useampiakin pelaajia. Pelaajat voivat olla yrittäjiä tai palkattuja työntekijöitä. Tervetuloa verkostoitumaan!

Eri alojen yrittäjät ja yritysten työntekijät yhteen kokoava joukkueliiga tarjoaa uuden tavan verkostoitua ja luoda uusia kontakteja eri yrityksiin. Syksystä kevääseen ajoittuvan biljardisarjan ottelut pelataan maanantai- tai keskiviikko-iltaisin Tampereen Hervannassa toimivassa Ravintola Peyton Placessa.

Verkostoitumista ja yhteishengen nostatusta enintään 24 joukkueelle

Tampereen firmabiljardiliigassa on yksi sarjataso. 24 nopeinta joukkuetta otetaan mukaan. Nyt onkin hyvä miettiä, mistä yrityksistä löytyisi kavereita, joiden kanssa voisi muodostaa joukkueen ja ilmoittautua firmaliigaan. Luvassa on biljardia, uusia ihmisiä ja palkintoja!

Firmabiljardiliigan pelisysteemi ja joukkuevaatimukset

Liigajoukkue voi olla tamperelaisista yrityksistä, yrittäjäyhdistyksistä tai erityisluvan saaneista muista pirkanmaalaisista yrityksistä ja yhdistyksistä, niiden yrittäjistä ja palkatuista työntekijöistä muodostettu ryhmä, jolla on yhteyshenkilö. Pelaajilta ei vaadita omia pelivälineitä, aiempaa pelikokemusta tai 9-pallon pelisääntöjen tuntemusta.

Lokakuussa 2014 alkavan firmabiljardiliigan ottelut pelataan Ravintola Peyton Placessa maanantaisin tai keskiviikkoisin klo 18:00. Pelimuoto on myös aloittelijoille ja biljardia tuntemattomille sopiva 9-pallo, jota kaikki kolme peliparia pelaavat kahteen voittoon.

Runkosarja muodostuu syys- ja kevätkaudesta. Kullakin joukkueella on enintään yksi ottelu viikossa. Väliviikkoja on myös. Runkosarjassa saman lohkon joukkueet kohtaavat toisensa kerran. Jokaisessa lohkossa on vähintään neljä joukkuetta, joten kauden aikana joukkueella on ainakin kolme ottelua. Otteluajankohtia on mahdollista siirtää yhteistuumin.

Yhdessä ottelussa pelaa kolme pelaajaa molemmista joukkueista. Mukaantulo on helppoa, koska joukkueessa kauden aikana pelaavien määrää ei ole rajoitettu ja uusia pelaajia voidaan ottaa mukaan kauden kuluessa. Pelaajille joukkueen vaihtaminen kesken kauden ei ole sallittua. Kukin pelaaja voi pelata vain yhdessä joukkueessa saman kauden aikana.

Samasta yrityksestä tai yhdistyksestä voi olla yksi tai useampi joukkue. Joukkueen nimen tulee olla hyvän maun mukainen ja joukkueella on oltava oikeus käyttää nimeä.

Parhaiden joukkueiden ja pelaajien palkitseminen keväällä 2015

Keväällä 2015 järjestetään liigafinaalitapahtuma, jossa ratkaistaan mestarijoukkue ja palkitaan kauden kolme parasta joukkuetta. Upea kiertopalkinto odottaa jo! Jos alkulohkoja on yksi, palkitaan kauden päätteeksi runkosarjan rankinglistan kolme parasta pelaajaa. Jos alkulohkoja on monta, palkitaan jokaisen alkulohkon rankinglistan paras pelaaja.

Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut viimeistään 30.09.2014

Joukkuekohtainen osallistumismaksu on 100 €. Maksu, joka laskutetaan joukkueen ilmoittauduttua sarjaan, kattaa kauden pelit. Muita maksuja ei kerätä, mikäli ottelut pelataan ottelupäiviksi merkittyinä päivinä tai ns. yleisinä rästiottelupäivinä.

http://www.firmabiljardiliiga.fi/tampere/ ilmoittautuminen.shtml