Kutsu Tampereen firmabiljardiliigaan 2013-2014

Tiedotteen julkaisuajankohta: 15.08.2013

Verkostoitumiseen tähtäävä Tampereen firmabiljardiliiga alkaa lokakuussa 2013 ja jatkuu kevääseen 2014 asti. Joukkueliigaa pelataan yhdestä tai useammasta tamperelaisyrityksestä muodostettujen työ- ja kaveriporukoiden tms. ryhmien kesken. Joukkueet, joita on enintään 24, pelaavat kolmihenkisinä. Kauden aikana niihin saa kuulua useampiakin pelaajia. Joukkueet voivat koostua yhden tai usean eri yrityksen yrittäjistä ja palkatuista työntekijöistä. Tervetuloa verkostoitumaan!

Eri alojen yrittäjät ja yritysten työntekijät yhteen kokoava joukkueliiga tarjoaa uuden tavan verkostoitua ja luoda uusia kontakteja eri yrityksiin. Syksystä kevääseen ajoittuvan liigan ottelut pelataan maanantai- tai keskiviikko-iltaisin Tampereen Hervannassa toimivassa Ravintola Peyton Placessa.

Verkostoitumista ja yhteishengen nostatusta enintään 24 joukkueelle

Tampereen firmabiljardiliigassa on yksi sarjataso. 24 nopeinta joukkuetta otetaan mukaan. Nyt onkin hyvä miettiä, mistä yrityksistä löytyisi kavereita, joiden kanssa voisi muodostaa joukkueen ja ilmoittautua firmaliigaan. Luvassa on biljardia, uusia ihmisiä ja palkintoja.

Firmabiljardiliigan pelisysteemi ja joukkuevaatimukset

Runkosarja jakautuu syys- ja kevätkauteen, joissa pelitahti on enintään peli per viikko. Väliviikkoja on myös. Runkosarjassa saman lohkon joukkueet kohtaavat toisensa kerran. Jokaisessa lohkossa on vähintään neljä joukkuetta, joten kauden aikana joukkueella on ainakin kolme ottelua. Joukkueet voivat yhteistuumin siirtää otteluajankohtia.

Lokakuussa 2013 alkavan liigan ottelut pelataan Ravintola Peyton Placessa maanantaisin tai keskiviikkoisin klo 18:00. Pelimuoto on myös aloittelijoille tai biljardia tuntemattomille sopiva 9-pallo, jota kaikki kolme peliparia pelaavat kahteen voittoon. Rohkeasti mukaan!

Liigajoukkue voi olla tamperelaisista - tai erityisluvan saaneista muista pirkanmaalaisista - yrityksistä, niiden yrittäjistä ja palkatuista työntekijöistä muodostettu ryhmä, jolla on yhteyshenkilö. Pelaajilta ei vaadita omia pelivälineitä tai 9-pallon pelisääntöjen tuntemusta.

Joukkueessa kauden aikana pelaavien määrää ei ole rajoitettu. Yhdessä ottelussa pelaa kolme pelaajaa molemmista joukkueista. Pelaajille joukkueen vaihtaminen kesken kauden ei ole sallittua. Kukin pelaaja voi pelata vain yhdessä joukkueessa saman kauden aikana.

Samasta yrityksestä voi olla yksi tai useampi joukkue. Joukkueen nimi voidaan vapaasti muotoilla, kunhan se on hyvän maun mukainen ja joukkueella on oikeus käyttää nimeä.

Parhaiden joukkueiden ja pelaajien palkitseminen keväällä 2014

Jos alkulohkoja on yksi, palkitaan kolme parasta joukkuetta ja runkosarjan rankinglistan kolme parasta pelaajaa. Jos alkulohkoja on monta, keväällä 2014 järjestetään liigafinaalitapahtuma sekä palkitaan finaalien kolme parasta joukkuetta ja jokaisen alkulohkon rankinglistan paras pelaaja. Eikä sovi unohtaa liigan upeaa kiertopalkintoa!

Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut viimeistään 30.09.2013

Joukkuekohtainen osallistumismaksu on 100 €. Maksu, joka laskutetaan joukkueen ilmoittauduttua sarjaan, kattaa kauden pelit. Muita maksuja ei kerätä, mikäli ottelut pelataan ottelupäiviksi merkittyinä päivinä tai ns. yleisinä rästiottelupäivinä.

http://www.firmabiljardiliiga.fi/tampere/ ilmoittautuminen.shtml